Onekim Kızlar bugün öğleden sonra oluşan bel kasık ağrım ara ara yalancı sanırım şimdi 2 3 saattir belimde ve kalçamda ağrım var çok kötü oluyorum normal doğum yapabilmem için son haftam sizce nasıl geçer