Eed7 Doğumu hızlandırmak ve rahatlatması kolay doğum olması için ahududu yaprağı çayı demleyip için yazılmış hiç deneyen oldu mu? Hurma yiyorum ama bi fark göremiyorum 😂 39+2 yim 😁
Cigdemt Eed7 ahududunun dusuk yaptigini okumustum, yapragi hakkinda bilgimnyok bence tehlikeli🙈 suni sanci daha iyi🙈
Tekmile Eed7 açılma olması için benim doktorum bana iç dedi canım günde 2-3 fincan. Bir sakıncası yok korkma
Tekmile Eed7 içenlerin hepsinden olumlu yorumlar okudum canım, bende 38 haftalığım ve açılmam yoktu en son 🙄 inşallaaahhh işe yarar kolay doğumlarımız olur
Eed7 Papatyasever hurma doğumu başlatmaya değilde sanki doğumda kolaylaştırcak gibi bende de tık yok 😂