AsilveAnnesi 35+2 olduk bana sicak ve ates basıyor acaba normal mi var mi bu durumda olan arkadaslar ?
Tugcehar87 AsilveAnnesi bende 33-5 haftayım su iniyor üstümden ve kalp çarpıntım oluyor temmuz ağustos olana allah yardım etsin
Ceyk AsilveAnnesi hamileliğin başından beri o ateş gitmedi Ankara'da bütün kış kısa kollu ve ince ceketle gezdim düşün artık 😂
[silindi] AsilveAnnesi Benm Aralık ayından belli hararetim dinmedi 😂 kar yağarken balkonun penceresini açıp tişörtle durduğumu bilirim 😅 hormonlar hormonlar 😂
MinnakAnnee Bizde 33+6 olduk bazi gunler acayip nefes daralmasi soguk soguk terler akiyo vucudumdan bazende ozellikle geceleri ayaklarim yaniyor. Havalar iyice isindi ve sonlara yaklaşıyoruz normaldir heralde diye dusunuyorum😊😅
BMA AsilveAnnesi hic sorma bende tam 35+2yim nefes alamiyorum bazen bayilicak gibi oluyorum az evde dolaşıyorum yatiyorum uzaniyorum fark etmiyor suan ayaklarim yanıyor daraldim vallahi bide iş yaptım boynum omuzlarim ağrıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️