Guulseeen iyi bir doktor olabilir ama onun yaptığını bir çok riskli hastaya bakan doktor da yapıyor aslında bilmiyorum ileri derecede bir kadın hastalıklarında belki çok çok iyidir ama bize pek yaramadı gerçekten sağlıklı olmayan bebek için kim ne yapsa boş 🤷♀️ Allah düşürmesin sizi de inşallh bir daha, ben bir kere gittim muayeneye sonra da tahlil sonuçlarımı göstermek için gittim genetik vs. Şuan 2. Hamileliğim şükür başından beri her şey güzel gidiyor kendi doktoruma gidiyorum artık 😊