dmngrkm Nurr9645 36+3 üm. Normalde doğum tarihim 8 haziran. Ama doktorum asla beklemez suyu azalıyor diyor. Önümüzdeki hafta bekliyoruz. Haftada 2 gün kontrole gidiyorum. Sancılarım başladı. Bebeğim 3 kilo. Ve erken diye üzülüyorum ben biraz 😔
Yusbur BMA etrafımda yapanları duydum canım bende 36+1 oldum ve sancılarım başladı geçen haftadan beri
BMA Yusbur valla ben temizlige başladım haftaya da doktora gidicem icimden bi ses sanki dpgum olucak diyor oyuden 🤦🏻♀️sağlıklı bi şekilde gelsin minnoslar🥰
Ebrlina BMA nstye bağlandığında sancın çıkıyor ve adet sancıları gibi oluyor yaptığınız ii derken 8 buçuk ay çalıştım ben 😞
BMA Guzel_ailem ablamkn 2 ogluda 36 ve 37 de dogdular canim ve hamileligimizde ayni durumda hep ayni seyleri yaşıyoruz oyuzden diyorum erken gelicek sanki
Yusbur dmngrkm üzülme bence canım haftası iyi kilosuda iyi maşallah bebeğinde solunum sıkıntısı falan olmazsa o haftada doğan bebekleri küveze bile almıyorlar
Kereminannesiyim dmngrkm Ne zaman gelebilir acaba? Bende 36+3 üm, bugün bebeğimin boynuna 3 kat kordon dolandığını öğrendik😥😥😥😥😥 Doktor 38 de alalım dedi😓😥😥
dmngrkm Yusbur ilk bebeğimi kaybettim kalp atışı olmadı. Bu da böyle diye çok üzülüyorum. İnşallah yoğun bakım ya da küvez olmaz. Allah hiçbir kucağı boş bırakmasın herekese hayırlı doğumlar versin inşallah 😇🙏🏻
dmngrkm Kereminannesiyim işte benimki 38i bile beklemeyecekmiş. Doktorumuz öyle söylüyor. Salı günü kontrolde haftaya hazır ol dedi. 😏