Kdrykenan İyi akşamlar kızlar 28 haftalık hamileyim bebeğim de toparlanma oluyor orası sert oluyor sonra dağılıyor genellikle sağ da oluyor erken Doğum ihtimalim de var sadece toplandığı yer sert taş gibi pluyor bu normal mi kasılmamı yoksa bilgisi olanlar yazabiliri mi ilk gebeliğim 🙏
Yusbur Kdrykenan canım benimde sağ tarafa toplanıyor bebeğim ağrı olmuyor ama doktorda o ya sırtı ya poposu oraya dayıyor dedi kasılma karnının her yerinin taş gibi olması sadece bir yere toparlanması değil ama gittiğinde yinede sor doktoruna
Terasus33 Bebek toplanması sandığımız şey rahim kasılması. Karnın bir bölgesi sertleşip kabarıyor bazen ağrı da olabilir ama düzensiz ve kısa süreli olunca yalancı kasılmalardır. Benim 24 ten beri var.
Kdrykenan Terasus33 evet bi yeri şertleşiyor böyle yumruk gibi oluyor bebek yapıyor sanıyordum ben ama evere hafif bi ağrı oluyor öyle anlıyorum sert olduğunu
Terasus33 Esrarse değil. ben de başlarda bebek toplanıyor sanıyordum ama değilmiş. Doktorum yalancı kasılmalar dedi. Nst de sancı olarak çıkıyor bu kasılmalar
Terasus33 Kdrykenan ben de başlarda bebek toplanıyor sanıyordum ama değilmiş. Doktorum yalancı kasılmalar dedi. Nst de sancı olarak çıkıyor bu kasılmalar.
Kdrykenan Yusbur evet canım dediğin gibi her yeri taş kesilmiyor sadece orası böyle yumruk gibi oluyor sonra geçiyor sormuştum doktora oda poposun yada bi yerini dayıyordur demişti bugün biraz fazla oldu tedirgin oldum
Terasus33 Esrarse farklı şeylerden bahsediyoruz o zaman. Kasılma dediğimiz şey nst de sancı olarak görülüyor.haftalardır nst çektirdiğim için artık öğrendim.
Kdrykenan Omrnhatunu bilmiyorum CANIM daha yeni kan testi yaptırdım bir şey çıkmadı yarın bir de idrar testi yaptıracam doktor idrar testi yap dedi inş bir şey çıkmaz🙏
Yusbur Kdrykenan taş gibi oluyosa kasılma canım o ben 36+1 oldum bu zamana kadar hep toparlanıyordu artık heryeri taş gibi oluyor yeni başladı kasılmalar yani ama hala nst de sancı yok
Kdrykenan Yusbur bilemedim CANIM normal de ay sonun da kontrol var ama daha erken gideceğim gibi sertlik beni tedirgin ediyor biraz