muartay canım sakın korkma. Ya benim kadar stresli yoktur. inan değmez stres yaptığına. Diş çektirmek daha zor. Zerre bişey hissetmiyosun ordan dağlar çıksa duymazsın. Dokunuş falan da yok içimizi kararttılar öyle diye diye. Yok dokunuş. Öyle konforlu ki. Hiççç ya hiç düşünmeye değmez. İnşallah yarın alırım canım yanıma kızımı ,bi tarih vermiyolar ama ben öyle ummak istiyorum. Öyle eksiğim ki şu an. Sütü de sağıyorum damla damla bi çaykaşığı anca gelmiştir. Öyle olur falan diyolar ama inşallah artar birkaç güne. Lütfen zerre acı duymayacağını bil