Nezahatozen çok ayırt edemiyorum sanırım toplanmayı, sürekli oturduğum için çalışırken fark edemiyorum sanırım, evde düz yattığımda huzursuz olup hareket ediyor sadece onun dışında arada da sertleşmelerim oluyor doktorumuz bunların hepsine normal diyor yalnız. sizin toplanma dediğiniz şey nasıl oluyor ki