Kerim bir çok kişi var. Ben de bunlardan biriyim. Doktorunuz nasıl yönlendirdi bilemiyorum ama size bizim durumumuzu anlatayım.
20 haftalık detaylı ultrason sonunda bende su fazlalığı çıktı. Doktorumuz şeker kontrolü yapmamız gerektiğini gebelikte çıkan gizli şeker olabileceğini iletti.
24. Haftaya kadar parmaktan kan alarak açlık tokluk şekerimize baktı ve sorun olmadığını gözlemledi.
24. Hafta plasenta hormonları değişiyormuş bu sebeple öncesinde şeker yüklemesi yapmak istemedi.
24. Hafta 75 gr lık şeker yüklemesini yaptı ve yine sorun olmadığını gözlemledi.
Şeker problemimiz olmadığı tespit edildi , su fazlalığımız genetik bir duruma bağlandı.
Yine de tatlı ve hamur işi yemememiz önerdi. Her ay suyumuz kontrol edilerek devam ediyoruz şuan 25. Haftadayız ☺️ Geçmiş olsun size de. Doktorunuz sizi de yönlendirecektir diye düşünüyorum.