Gulzade Kızlar merhabalar. Tam 6 haftalik hamileyim. Kasık ağrılarım hâlâ devam ediyor.. ayrıca rahmimde de ağrı başladı ara ara sancı sanki baskı gibi birsey var anlamadm.
MerveUmt Gulzade Benimde ilk başta öyleydi 3+4 de ağrılarım oluyordu karnımın altı rahimin oralara sancı giriyordu doktor normal dedi canım hamilelikte oluyor yerleşiyor büyüyor dedi şuan bende 6+2 yim
Gulcan123 Gulzade canım idrar yollarınla ilgili bir sorun olabilir şiddetli ağrı yapıyor bir idrar testi yaptır istersen
Gulzade anapanda12 gecen doktora gittigimde kasık ağrıların bel agrilarn olabilir dedi ama rahim ağrısını anlayamadm büyüdüğü icin mi acaba?
ozgurhayalim Gulzade 6.. haftada büyüme olmaz canm. Ben 27 haftaligim daha yeni yeni rahim ağrılarım başladı.
Gulzade MerveUmt teşekkür ederim doktorumda aynisini dedi bana ama ben birde progestan kullaniyrm oda olabilir herhalde :)
ozgurhayalim Gulzade canım bende hep fitil olarak kullandım halada kullanıyorum. Bende hic ağrıya sebep olmadı. Düşük riskin yoksa korkacak bir şey yoktur canim
Gulzade MerveUmt kahverengi leke geliyordu benden 3 gunde 1 bende onu soyledim ihtimal karşılığı verdi yuksek oldugu icin fitil olarak alıyorum. Temizlik bile yasakladi bana
MerveUmt Gulzade Anladım canım benimde sadece ağrım vardı ama ben birde Anaokulu Öğretmeniyim hep çocuk kaldırmıştım çocuk kaldırmak yasak dedi şimdide korka korka çalışıyorum
Gulzade MerveUmt ayy dikkat et valla sakincali tabi camasir asma ağır şeyler kaldirma bn oyle yapıyorum merdiven inip cikarken bile dikkat et Allah korusun 😍😙
MerveUmt Gulzade Rabbim hepimizin yardımcısı olsun kalp atışlarını duyalım sağlıkla bebeklerimize kavuşalım inşallah🤲🏻👼🏻