Zuhaltzcn
Doğumuma 1 ay var Kayseri şehir hastanesinde Doğum yapmayı düşünüyorum normal de başka şehirde yaşıyorum ama ailem orda olduğu için oraya gitmeyi düşünüyorum sürekli araştırıyorum hastanenin oldukça temiz ve gelişmiş olduğunu söylüyorlar ama yorumların geneli ebelerle ilgili şikayetlerle dolu azarlamaları bir yana birçoğu Doğum esnasında birçok yanlış yaptırdıkları söyleniyor çok tedirgin oluyorum benim gibi düşünen araştıran ve orda Doğum yapanlar yazabilir mi ?