Hilalsamedturgut evet çevreye bakmamalısın mutlaka yaptır. Gebelikte üç şey çok önemli. Şeker, tansiyon ve tiroid. Kesinlikle olamaması lazım. Gebelik şekeri ani bebek ölümlerine veya bebeğin şeker hastası olarak doğmasına sebep olabiliyor. Testi yaptırıp şeker çıkarsa önlemi alınmalı. Benim de 31 mayısta, yaptırma diyenleri dinlemiyorum tedavisi mümkün bi şey sonuçta şeker çıksa bile. Kimseyi dinleme sen de bebeğinin sağlığı her şeyden önemli 🌸