Melis06 canım benim eşim 4.700 doğmuş.Kayınvalidem çok rahat doğurduğunu söylüyor.Ama iki şey var;birincisi onun ikinci doğumuymuş,ikincisi zaten kendisi de irice bir kadın.Şimdi ben 1.63 minyon sayılacak bir kadınım.Bebek eşime çekse diyorum 😅Çatımı bilmiyorum ama geniş dahi olsa zannetmiyorum rahat geçeceğini o doğumun .Yani her kadının vücut yapısı,şartları farklı.Ona göre değerlendirilmeli diye düşünüyorum.Doktorla tüm etkenler konuşulmalı.