SevdaRzgr sanırım prolaktinden bahsediyorsunuz. Prolaktin agrasif bi hormondur, kan verirken dinlenmiş olun. Spor yapınca artar, cinsel ilişkiden sonra göğüs uçlarının uyarılması ile de artar. Hatta protein ağırlıklı beslenince bile artar. Benimde yüksekti 60 küsürlerdeydi sizin değerinizi bilmiyorum ama çok daha yüksekse beyin hipofiz bezi kaynaklı olduğu için emar çekerler diye düşünüyorum. Aksi takdirde hekimizin dostinex diye bir ilaç veriyor hemen düşüyor. Ben saraçoğlunun bi kürünü yapmıştım mesela 1.5 ayda normal değerlere gelmişti. geçmiş olsun.