Yamanbebek canım benim de39+2 bugün Pazartesi kontrolüm var 15 gündür de keskin bir sırt ağrısı cekiyorum doktora söyledim o zaman 37 haftalıktık bekle bence dedi kilosu da az gelmişti ama artık dayanamıyorum pazartesine kadar doğum olmazsa bende suni sancı isticem kimse tavsiye etmiyo ama inşallah kendi istekleriyle gelirler bende kararsızım