Cern o kadar güzel anlatmissinki devlet hastanesini tamda dedigin gibi insanlar koyun sürüsü gibi güya 2 kişilik aradaki kapi diğer odadaki 2 kadinla 4 kişi gibi oluyorsunuz sırf normal doğum için için doğum yaptırılıyor çatin musaitmi vs umurlarinda değil sancı çeken insanlara bagirmaktan doğum bittince insani aşagilamaktan büyük zevk aliyorlar çok zor doğum yaşadım 2. Gebeligim şuan Allah nasip ederse özel hastanede doğum yapmayı tercih ediyorum doktor olmuslar ebe olmuşlar ama ne yazikki insanlıktan nasibini almamislar