AAyssee Evet saka gibi ama gercek 27 saat sürdü sabah alto da uyandim hafiften başlamıştı o gun de kontrolum var di doktorum da bakti acilman var 3 cm istersen suni verip dogurrayim seni dedi istemedom eve gelip kendi sancimi bekledim gece on bire kadar dayandim iki uc dakika ya düştü gittim acilmam aynı yürü bir saat boyu dedi yürüdüm dört cm oldu acilmam yatis yapildi ertesi sabah on iki de dogum yaptim cok sanci cektim tarifi yok aklimi kaybedicem sandim ama heosi geçti cok şükür mis gbi bir kizim var simdi yanim da elhamdülillah allah herkese yarim etsin bi nefesle kurtarsin hepinizi.
FMS AAyssee Oyyy kıyamam yaaa 27 saat mi 😳 maşallah size 🧿 allah analı babalı büyütsün, hayırlı evlat eylesin size 🙏🏼
Busrac AAyssee gözünüz aydın ☺️ Kaç haftalık doğum yaptınız birde nişan gelmiş miydi geldiyse ne kadar önceden?
AAyssee Busrac sağol canım 40+4 de ilk sancim başladı nisan falan yoktu baya çoğaldı sancim sonra nişan geldi