emineozkn
Bilen varsa lütfen yazsın bugün detaylı oldum göbek kordonunda 3 damar olması gerekirken 2 damar varmış bazı gebelerde olur dedi istersen amniyosentez yapabilirz dedi internette down sendromlu olma ihtimali yazıyor başına gelen var mı ?bilen varsa yazsın lütfen