Ryhnytm aspirini bıraktırmadı canım, iğne hiç kullanmadım. bugün 37+6 da bıraktım, cuma günü sezeryan olucam inşallah. Sanırım son 3 ay durumu bizde geçerli değil. Çok şükür sorunsuz bi şekilde kilo aldı bebeğim🧿☺️ Senin kullanma nedenin neydi, kaçıncı haftasasın