duruB ben sabahları aç karnına gynoferon kullanıyorum pembiş bi rengi var ve tadı da çok güzel .
Bence hamilelikte kesinlikle kullanılması gereken bişey illaki bu marka olacak diye bişey yok doktorun verdiği ve önerdiği şekilde kullanılması gereken bişey.
Hem anne için hemde bebeğinizin alyuvarlarının kan ihtiyacı için gerekli bi ilaç normal besinlerle karşılanamıyacak bi durumda olabilirsiniz bu zamandada kullandığınız ilaç sayesinde yeterli seviyeye gelmiş olacaktır 💁🏼