Gulgulcan Glyctkl Allah yar ve yardiciniz olsun Allah bebeginize toparlanma gücü versin şifa versin onu size bağışlasın inşallah
kyr9324 Ageggjgg Yok ben evimdeyim hiç yatmadım hastanede.doktor yemeklerini kendin yapabilirsin ama temizlik yapma dedi.İlk gün kırmızı yogun kan Geldi sonrasında prog Están içeli kahverengiye döndü azaldı.Benimkinde plesenta yukardaymış iyi yerdeymiş.kanamam ise kesenin sağ alt tarafında.Cumartesi günü kontrole gideceğim bakalım neler olmuş
Ageggjgg kyr9324 rahim alanında kan varsa da yapar canım benim rahim alanında küçük küçük kanama alani vardı bol bol su iç ve dinlen anca öyle geçiyor kendini yormuyacaksin iste
Yamanbebek Glyctkl Allahm sana ve ailene sabır versin bebeğin insallah en kısa sürede toparlar ve güzel bir geleceği olur 💐
haticenur1 Glyctkl Allah yardımcınız olsun bebeğine de şifa versin inşallah burda güzel haberlerini yazdığımıda okuruz dualarım seninle🙏🙏
pptya01 Allah şifa versin inşallah sağlıkla kucağına alırsın güzel düşünmeye çalış iyi haberlerini bekliypduz
Mervetepe Glyctkl Rabbim kızına güc kuvvet versin sağlıkla annesine kavusmayı nasip etsin inşaallah hic üzülmeyin kızlar güçlüdür
Rabiaufuk Glyctkl Çok geçmiş olsun allah bağışlasın canım 🙏 İnşallah tez zamanda Miray’ımız toplar kendini sağlıgına kavusur dualarımız seninle canım allah tan ümit kesilmez rabbim yardımcın olsun 🙏🙏🙏🙏
izmirlibianne Glyctkl Canım Allah sağsalim kavuştursun inşallah minik prensesine🙇♂️ bende bu gün taburcu oldum 3 gündür hastanede sıkı takipteydim 26 haftalığım tansiyonum cok yuksekti muayenede açıklık yok kanama yok tansiyonumda düşünce kıl payı kurtulduk doğumdan insallah bende sağ salim zamaninda kavuşurum oğluma 😌😢 seni en iyi ben anlarım insallah hayırlısı olsun bol dua et annesi Allah size bağışlasın minik prensesi 💜🐣
Htc_orhn Glyctkl oyy kardeşim benim Rabbim Mirayımızı sana hepimize bağışlasın dualarımdasın inşallah 😔🤲🏻
Aysegulkinyas Glyctkl allahim tez zamanda kucagina almayi nasip etsin biran once iyilesir insallah su mubarek gunlerin hatrina gule oynaya cikarsin hastaneden insallah 🤲🏻🤲🏻