Cembur Kızlar bugün 38+1 le doktora gttim çatıma baktı açıklığın iki cm dedi nst de sancı yoktu ama geçen hafta çıkmıştı sancım şimdi yine hissediyorum düzenli ve şiddetli değil ama. Bebeğin kilosu 2950 ymiş 36 hafta ile uyumlu biraz kilosu eksik haftasına göre ama bi sıkıntı yok normal doğum için daha iyiymiş bu kokay olur dedi bol yürüyüş yap Cumartesi tekrar gel 4 cm falan olursa doğumu başlatırız dedi nasıl başlatacaksınız diye soramadım heyecandan her an tuta bilir sancı dedi bu durumu yaşayan var mı açılır mı iki üç günde ya da her an tuta bilirmi sancı korkuyorum ne yapmam gerek şuan açılmamın olması iyi mi aklımda bir sürü soru var tavsiyesi olanlar yaza bilirse çokça sevinirim şimdiden teşekkürler
Neseozkan Cembur tabiki de açılman olması iyi haftan güzel bol bol yürü merdiven in çık plates topunda zıpla squat yap açılman olsun bu şekilde. Eğer sancısız açılman olursa suni sancı verirler o şekilde doğum başlatılır