Ecemk Ben de 18 ay boyunca bekledim, doktora gittiğimizde herhangi bir sorun ikimizde de çıkmıyordu. Son ay doktor rahim filmi ve tedavi önerisinde bulundu. Biz eşimle biraz daha beklemeye karar verdik ama artık normal yollarla olmayacağını düşünüp o ay bu konuyu kafamda kapatmıştım. Aynı ay hamile kaldığımı öğrendim. Stres çok etkiliyor gerçekten, acele etmeyin. İnşallah sağ salim hamilelik haberinizi alırız. 😊