Neseozkan Kızlar bir parmak açıklıkla dün hastaneye gittim sabaha kadar serum verildi 33 haftalık hamileyim doğum olur mu yoksa daha bekler mi lütfen tecrübeli anneler bişey söyleyin
Yfm00 Neseozkan canım benin kızkardeşimdr 33 haftada bir parmak açıklığı vardı 36 da doğum yaptı bebegin kilosu iyiydi bi sorun çıkmadı küveze girmedi allah yardımcın olsun seninde sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğini bol bol dinlen❤
Bilgeee14 Neseozkan canım banada 35 haftada 1 cm açıklık demdi 3 hafta oldu şimdi geldim kontrolden hala 1 cm canım 😊
Neseozkan Ozlemsvr evde mi bekleseydim niyeki ? 33 haftalığım daha erken evde bekleseydim belki açılmam daha fazla olacaktı serumlarla durdurdular
MelegimElasum Neseozkan canim benim 26.haftada vardı açıklığın ama 38 de doğum yaptım dinlen ve ilaçlarını kullan
Ozlemsvr Neseozkan kuzum pardon ya ben son haftaalrdasin diye okudum kusura bakm Astigmat var da bazen bulanık okuyoru. Tabi ki en iyisini yapmışsın ..