@25agustos ben şuan 35+1 oldum en başından beri çok düşük, 7-3, 6-4 hep o civardaydı. En az 20 kere bayılmışlığım da var doktor normal düşük tansiyondan hiç bir şey olmaz dedi hep. Kan değerleriniz normal ise bir problem olmuyor damarların genişlemesi (bebeğe fazla oksijen taşımak için) kanın yeterli oranda artmaması sonucu basınç düşüyormuş bilimsel açıklaması da bu 😂. Bolca su için bir problem olmaz inşallah, amin 🙏🏻