Syd34 ne demek almıyorlar eşi 😱😱 öyle şey mi olur ya ne saçma bi iş hem sancımı odam da çekemeyeceğim hem eşim doğumda yanımda olamayacaksa neden özele gidiyoruz o zaman devletten ne farkı var o kadar parayı ne için vericez o zaman çok sinirlendim şuan 😱😱😱😱 doktora gider gitmez ilk soracağım şey doğuma eşimin girip giremeyeceği olacak girmezse nasıl yaparım ben 😱😱 illa almıyoruz derlerse alan bi hastaneye giderim madem sağol canım bilgiler için teşekkür ederim ❤️