Anacsevgidolumelek elis güzel evet ama telafuzu zor
Her seferinde tekrarlamak zorun da kalır
ama ben elizi iyi araştırdım internetde her yazan doğru değil ki . Türkçe de el izi diye anlaşılırmış ama el Emeği göz nuru demekmiş
bide cennette de ki en büyük meyve ağacı demekmiş kardeşime sordurdum okulda ki hocasına din hocasına öyle demiş .. siz ne isim koyacaksınız ?