Deryanur Çok tembellestim hic bir is yapmak istemiyorum hep uzanip uyuyam diyorum evi temizleyip perde yikayip asmak icin bekliyorum kac gundur kendime geleyim diye ama bi turlu o ilham yok bugun yapayim yarin yapayim diyip duruyorum 5+4 😊
Akshulya Deryanur bende öyleydimm varyaa kafamı kaldıramıyorum enerjim yoktu hiç bu böyle gider bi müddet sonra geçiyo kendine geliyosun🙂
Heather Deryanur 14 haftalığım ben hala öyleyim çok normal direnmeyin ben çok üzdüm kendimi bu miskinliğim yüzünden yeni yeni kabulleniyorum gebelikten olduğunu. Kabullenip bol bol dinlenin bu böyle bir süreç😊
Gozde_ Deryanur Canım daha yeniymiş hamileliğin ev işi ağır ağır yaparsın neyse de perde asmak tehlikeli bu haftalarda yukarı çok uzanmaman gerekiyor bence şimdilik en azından perdeleri ertele ☺ bu arada o tembellik hepimizde var sanırım bende aynı durumdayım 😁
Deryanur Betulsarda evet hepbi tembellik ustume cöktü ya is yapmak istiyorum ama bi oturdummu kalsin diyip aksama kadar oturuyorum
Civcimibeklerken Heather daha yeni başladık canım diyete bebegin gelişimi gayet iyi olduğunu söyledi doktor bi sıkıntı yok dedi
Kivanclimerve Bende oyleyim 🙈 amann napalim can tasiyoruz sonucta sunun surasinda 9 ay yatmisiz cokmu 😂😂
Deryanur Kivanclimerve ay ama ev pislikten göcecek neredeyse 😂 sonra daha bi eziyet temizlemek ama aynen ne yapalim valla kalkip yemek bile yapasim yok biri yapsada yesem diyorum oyle yani 😊 2 ay once bebegim karnimda olmustu o yuzden bundada bi is yapmamaya calisiyorum beslenmeme dikkat eden biride degilim 🤔 ne yiyebilirim faydali
EgeninAnnesiii Bide küçük çocuk olunca daha bi zor bu durum. Çocuk aç susuz altı değişcek oyun istiyo nasıl yatayım. Ben de ayakta uyuyorum. Çocuğa alıştım da başka insan sesi hiç kaldıramıyorum.
Deryanur Gozde_ 😂ay ne tuhaf bi sendrom yasiyoruz allahim Ya esim dalga gecer oldu eski kadinlar tarlada calisiyordu eskiden her isi yaparlardi hamileyim diyip naz yapmazlardi diyo 😂
Senem06 Deryanur hamileliğin ilk başlarında bir sıkıntı yoktu ne zaman ki 12 haftaya geldik bende bir tembellik uyku hali gözümü açamıyorum yaşadığımız şehirde kimsemiz yok yani komşu bile yok ki teşvik etsin beni şuan 18 haftalık hamileyim 12 uyan 13:30kadar kahvaltı yap sonra eşim gelene kadar koltuktan kalkma tembellik benim işim oldu🤪🤪🤪 Allah kolaylık veriyorda yemeklerimi bir gün önceden yapıyorum