BaharYkp
13.haftalık hamıleyım.Bugun vajınamın bır tarafında ara ara batan bır agrı var.Gelıp gidiyor.Dğn doktor kontrolum vardı bosey soylemedı doktorum.Bugun böyke ara ara sızlamamı desem degısık bır agrı gırıp cıkıyor normalmı sizce.Yada böyle bırseyle karsılasan varmı ?