Ryhnytm hım sanırım coraspin tek değilde sizdeki iğneden ötürü allah korusun kanama durmaz falan diye. Tahmini doğuma 1 hafta kala bırakmak mantıklısı sanırım. Onun dışında aksi bir durum gelişirse bir hafta erken doğma gibi o zaman da bir sorun olmaz bence ☺️ Ben valla 20 lik diş bile çektirdim bırakmadan. İçiniz rahat olsun derim ben♥️ Bana sadece güvenlik önlemi risk geçmiş gibi geldi