clmmmmm
12 sindeydi adet günüm igneleri falan bıraktum kullandıgım ilaçları ama hala adet olamadım felaket adet sancım var ama gelmiyo bii türlüü 😔 siz ne zamn oldunuz acaba adet
clmmmmm
kızlarrrr🤷♀️
clmmmmm
kimsee yokmuuuu
clmmmmm
yaa kimse yokmu yardım edicek
Sevgi1234
Ben kan verdiğimde sonuç negatifti 2 gün sonra tekrarla demişti doktorum ilaçları kesme demişti. Ama ben 2 gün sonra adet oldum.