sevalbudak bazen dolu dolu 1 bardak içiyorum bazen sadece ağzımı ıslatacak kadar ama her ikisindede deli gibi susamış hissediyorum kendimi hatta dün banyo yapmak için banyoya girdim ayağımı daha duşakabine atamadan deli gibi susadığımı hissettim eşimden su istedim hemen 😂😂😂 artık eşim bile garipsiyor 😁🤷🏼♀️