Oznur9482 Merhaba anne adayları ve anneler🤰🏻 5+5 olduk bugün ve bir haftadır sağ kasığımda ağrı var regl ağrısına benzer ama daha hafif. C.tesi ilk kontrolüme gittim keseyi gördük ama tabiki bebeği göremedik. Doktor gebelik kisti olduğunu normal olduğunu ağrıların ondan da kaynaklanabileceği ve kanamamın olabileceğini ve korkmamam gerektiğini söyledi. Ama tabiki ben biraz korkuyorum. Gebelik kisti nedir, ne zaman biter sizlerin başından geçti mi merak ediyorum
issss Oznur9482 gebrlkk kiayi hic duymadim ben. ama ben de o haftalardayken kasik sancilatim oluyordu. Kasik sancisi ve adet agrisi qayet normal
Kbregt Oznur9482 bol bol su iç kuzum bende o haftalarda kasık ağrısı sanıyordum gazdanmış su içtikce düzelir 🤲
Beyzasu Oznur9482 Corpus luteum: progesteron hormonu üretiminden sorumlu, bebegin tutunmasi icin gerekli! yumurtlamanin oldugu tarafta oluyor. Bir süre daha devam eder agrisi cok normal :). Onun disinda bir problem yoksa sadece rahatsz ediyor yoksa Hic bir anlama gelmiyor :) 🙏
Oznur9482 issss ya evet benim de bir haftadır var normal olmasına sevindim bazen bel ağrısı bile oluyor doktor da kistin sağ tarafta ama korkma normal dedi
Oznur9482 Kbregt istemsiz bir şekilde çok su içiyorum dilim damağım kuruyor desem yeridir🤭 çok teşekkürler canım rahatladım baya
Oznur9482 Beyzasu çevremde bikaç olumsuz şey duyunca korktum 😣 düşük olabilir boş gebelik olabilir gibilerinden
HazalGonca Oznur9482 ca Canım bende ilk haftalarımda senin gini kasık ağrısı yaşadım çok susadım gece kaç kere tuvalete çıkıuordum sayısız yani. Yumurtlaman ne tarafta olduysa orası ağrır benim sol kasığım ağrıyordu bebek yerleşiyor o yüzden korkma 😊
Oznur9482 HazalGonca sanki her an regl olacakmışım gibi hissediyorum canım ben 🙆🏻♀️ Ama normal olmasına çok sevindim şimdi tek kaygım kese boş mu dolu mu😣
Oznur9482 İlk gebeliğim benim planlı bir gebelikte değil tamamen sürpriz ve Allahın hediyesi oldu bana o yüzden bi anda olmasının şokunu ve tecrübesizliğini yaşıyorum. Ama buradaki forum bence çok çok iyi olmuş herkes merak ettiği şeyleri yazıp samimi cevaplar alabiliyor😊😌 tekrar teşekkürler
Afra34 Bende 6+4 oldum hâlâ bel ve kasık ağrım var doktor bol Su iç dinlen dedi sanırım herkeste oluyor ilk haftalar
Sevim26 Bende 5+5 deyim geçen sahurda karın ağrısından ölüyorum sandım doktora gittim şu zamanlarda karın kasık ağrıları çok normal dedi hiç üzülüp sıkıntıya girme hamileliğin tadını çıkar acısıyla ağrısıyla herşeyiyle çok güzel tedirginliğimizde çok normal iyiki böyle forumlar var 😍
Mukos Oznur9482 bende 5+3 ve bahsettiğin sancıları yaşıyorum her an adet olacakmışım gibi bugün doktorumla görüştüm ve çok doğal olduğunu kişiden kişiye acı eşiğinin değiştiğini bir kaç nedenin olduğunu belirtti endişelenecek bir durum olmadığını fakat ağrıyı çok yoğun yaşadığın dönemlerde ayaklarımı yukarı kaldırıp bir süre dinlenememi önerdi.Belki bu bilgiler sizinde rahatlamanızı sağlar çünkü ben çok endişeleniyordum.
Oznur9482 Mukos yaaa çok teşekkür ederim bende öyle yapayım. Bide bulantınız başladı mı sizin ben kendimde ufaktan bi bulantı başladığını hissediyorum hatta dün deli gibi sevdiğim biber dolmasının kokusunu alınca kusacak gibi oldum
Mukos Oznur9482 Rica ederim çok nadir hafif kokuya hassasiyetim oluyor bu durumlarda kişiden kişiye değişiyor her kadının hamileliği farklı seyrediyor
LINDAMAY Oznur9482 kisti bilmiyorum ama en başından beri benimde sol kasığım ağrır. İki kasığın aynı anda ağrımadığı sürece problem yok dedi doktor
Ezgi2019 Oznur9482 hayırlı olsun canım . Ben de yok ama çok samimi bi arkadaşım da olmuştu gebelik kisti bi iğne kullandı diye biliyorum büyümemesi için kontrol altına aldılar vs . Doğumdan sonra kisti de aldılar. Çok canını sıkma bence
ece0000 Oznur9482 selam,bende 6+5 im,benimde oluyor kasık agrisi.hatta bende cikolata kisti var.hic korkma cok normal.hamileligin her doneminde kasik agrisi olabilir.onemli olan aşırı olmamasi,dinlenmeyle gecmesi .♥️