idemKaraglleAtan Merhaba arkadaşlar gebeliğimin başından beri kahverengi lekelenmem vardı şu an 14. Haftamdayım kanamam oldu doktor yatış verdi 2 gün hastanede kaldım kanamam durmuştu 3 gün sonra yine kanamam oldu çok endişeliyim 😔😔
Desafa Ben de senin gibiydim canım 2gün yattım iğne serum iğnelerim bitti ama hala ilaç tedavisine devam ediyorum 19+4 oldu 1 buçuk aydır kullanıyorum
Desafa Kanamam çok olmuştu benim çocuk düştü dedim yanı heryer kan olmuştu çok şükür birşey olmadı ikinci hamileliğim 12 aylık oğlum var bu da erkek rabbim korur