Yaz_08 kuzenimle aynı haftadayız istanbulda lüks bir hastaneye gidiyor doktorum söyle iyi böyle iyi her gidişimizde bin tl veriyoruz ama hak ediyor dedi riskli gebelik geçiriyordu sürekli kanaması vardı plesantasi aşağıdaydı en ufak şeyde kanaması oluyordu neyse düzeldi memlekete teyzeme gitti sürekli ist.doktoru ile irtibattaydı ama şeker yüklenmesini önermemiş şuan 37 haftalık ve şekeri 400lerde şekeri var ne yese çıkıyor bulunduğu ildeki doktorlar o kadar kızmış ki kuzenine dahiliye doktoru bağırmış çağırmış zaten riskli bi gebeliğin var diye o kadar önemli ki bence ilaç da kullanamıyor şuan sağlıkla doğsa diye bekliyoruz mesela ilaç beni maf etti ilaç söyle böyle diye milletin de vebalini almayın 75 ml içtim tek gitmiştim hemşire bi yere gitme bayiliyorlar felan dedi korkumdan oturduğum yerden kalkamadım şükür bise çıkmadı zaten gün içinde o kadar çok şekere maruz kaliyoruz ki