Zuhaltzcn Kızlar hastane de ve Mevlüt’te kullanmak için lohusa şerbetliği alacağım internetten uygun fiyatlı bir yer önerebilir misiniz
Tugcehar87 Zuhaltzcn nerde oturuyorsunuz bilmiyorum ama biz annemle kapalı çarşıyı bile gezdik çok pahalı şu bir milyondu gibi züccaciye ler var ordan 60 TL ye aldık dışarda 90 dı sizde göz gezdirin derim
Safura57 Bagcılar yürüyüş yolundan 65 liraya aldım büyük boyunu 107 TL den 65 inmişti yakın olanlar bakabilir magaza adını unuttum ama pazar günü cok vardı bitmemiştir
Deletedmom133 Zuhaltzcn https://urun.gittigidiyor.com/ev-bahce/cam-sebil-damacana-4-lt-renkli-kapakli-ferforje-ayakli-432173491?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=58375858887&utm_term=22324008447&ga_prodid=432173491&ga_merchantid=121234458&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjw8e7mBRBsEiwAPVxxiORKlMBb5o66HRmNr37BF0et4uCuWmoZBf5iYx-4ougoA2sI1heFMhoCJ2sQAvD_BwE Bu siteden ben alış veriş yapıyorum gayet sağlam ve hızlı geliyor 😂
Deletedmom133 Zuhaltzcn gitti gidiyor ucuz lohısa seebetlik yaz mutlaka bulursun bende farklı şişe var yoksa bende alırdım 😀
Safura57 Hamisanne ewet meydan da evkurun karsısıydı yanlıs hatırlamıyorsam yeni bir magaza 3 katlı girişinde kutulara dizili zaten hemen farkedersiniz