Kızlar merhaba. 28+5 haftalığım doktor kontrolümüz vardı bugün ve bebeğimin karın çevresinin gelişmediğini küçük kaldığını söyledi doktorum 26 da kalmış ultrason bilgilerinde öyle yazıyor. Doktorum endişelenmememizi 15 20 gün sonra tekrar gelmemi istedi gelişip gelişmediğine bakılacak. Böyle birşey yaşayan var mı acaba gelişmesi için neler yaptınız yardımcı olur musunuz bilgisi olanlar. Cevap veren herkese şimdiden teşekkür ederim.