Dilrubazehra ben de yoğurt tüketmekte zorluk çektiğimde nasıl kolay yiyorsam onu yapıyorum ama önce ambalaj ürünlerdense sağlıklı şeyleri denemek daha iyi sanki mesela cacık ya da naneli ayran yapmak gibi,
Bir de toz nesquikte yanlış hatırlamıyorsam kakao ya da çikolata değil de kakao tozu var. Bu da kakao demek değil, kakao aroması veren bir toz demek ve içeriği belli değil tam olarak. Yani amaç kalsiyum almaksa badem yemek bile fayda eder ama nesquik pek sağlıklı değil malesef 🙄 ben de isterdim sağlıklı olsun 😐