Desafa Evet bebeğinin hareketleri daha küçük olduğu için o kadar tepki veriyor son aylarda gör bi de sen ☺
Denizim [bilinmeyen] korkma tadini cikar canim🙂 zamanla dahada artacak haraketleri ben 17.haftada hissetmeye basladim 19+5olduk simdi cok daha haraketli ozellikle yemek veya meyve yedikten sonra😍 onu hissetmek herseyden guzel💞
Elosh Oyyy o minicik pıt pıtlar nasılda güzeldi 🙂) Şimdi karın yamultan hareketleri var bunlar da ayrı güzel bazen biraz acıtsa da 🙂 Zamanla daha çok hissedersiniz merak etmeyin 🙂