Minikbebis Bugun sağlık ocağuna gittim 20. Hafta da şeker yüklemesi yapılmalı felan dendi tam soramadım bu şeker yüklemesi ne işe yarıyor? Bebek için faydalı mı ? Ne tür bir işlem 🙄🙄
meva_ Minikbebis değerlerim ve kilo alımım normal gidiyordu doktorum suan istemiyorum gerek yok dedi 😕 doktora bağlı sanırım
uhuddd Minikbebis bence o saçma içecegi içmeden önce aclık tokluga baktırıb onda bile cıkmazsa zaten sorun olmuyor.ben yaptırdım ama cok pişmanım 🤷🏽♀️
Eagle564 Walla tv da yaptırmayın diyolar ama herkes yaptırmış. Bende daha 13. Haftamdayım ama bakalm doktor yapalım dicek mi
Yaz_08 Eagle564 tvde yaptirmayin diyende kardiyolog 😂canan karatay hanim bakin ne olmus onun yuzunden[url=https://hizliresim.com/0RvAPD][img]https://i.hizliresim.com/0RvAPD.jpg[/img][/url]
Yaz_08 Soyle kisacik bi bilgi paylasimi yapayim seker yukleme testi 20 24 hafta arasi yapiliyo diye biliyorum gidiyosunuz icecegi alıyorsunuz iciyosunuz ardindan 1 saat bekleniyo kan almak icin o kana gore ikinci yukleme yapiliyo instagramdan dr.erhankaraalp den bakabilirsiniz ben sadece bir tanesini atiyorum doktorun gorusunu seker testi dedikleri sey size verdikleri icecek 1 kutu ya da bir bardak sekerli elmali vs bi su yani bir baklavadan daha az seker var ben bunu egitimde ogrendim abartilacak bisey degilmis gecen hafta yaptirdim ac karnina sadece o icecegin sonunu icerken azicik zor bitiriyosunuz onun disinds hicbisey [url=https://hizliresim.com/XMVpOO][img]https://i.hizliresim.com/XMVpOO.jpg[/img][/url]
Yaz_08 Minikbebis tabiki ya asiri basit bisey icin birsuru insan endise ediyo yaptirsammi diye kucucuk bi icecekk kola daha sekerli siz dusunun gerisini 🙏
Canoglumbenm Yaz_08 bende şimdi tokluk kanı verdim. 1saat sonra tekrar kan vericem canım 😊 inşallah bisey çıkmaz. Ama aç karnına midem bulandı o ayrı 😅😅
Yaz_08 Canoglumbenm iste tek sıkıntı ac karnina iciyo olmaak yoksa tok olsak guzelce icilirdi 😂 naptin canim ciktimi sonuçların
Canoglumbenm Yaz_08 çıktı sonuçlar canım internetten baktım sonuçlara. Yarın göstericem doktora. Açlık 77 Tokluk 1. Saat 143 Tokluk 2. Saat 99 Normal mi acaba canım. şeker yok galiba
Yaz_08 Canoglumbenm canim benim bi bilgim yok bu konuda yardimci olamicam banada sadece sonucun normal dediler degerlerime hic bakmadim ama bakiyim kendiminkiyle seninki esdegerse normaldir seninkide ve sana demedilermi normal ya da degil diye