Dileks hiç kafana takma sadece senın esının aılesı boyle degıl rabbım gonullerıne vıcdan versın ben 20 yasındayım 1 yıllık evlıyım ılk bebegım uc aylıkken karnımda öldü uc gun hastanede kaldım ölümden döndum eşımın serefsız aılesı ne dedı bılıyormusun kan pıhtısını dusuremedı ne var kı ölüncek doktorlar verılmıs sadakanız varmıs esını kaybedebılırdın dedı esıme o zaman annem 10 saatlık yoldan geldı sımdı hamıleyım 32 haftalık erken dogum rıskım var dogum sancısı cekıyorum durduyorlar cok sukur Sımdı yıne bır kez olsun arayıp uzulme bırsey olmaz demedıler gelıp bır kasık yemek yapanım yok doktor hep yatmamı soyledı ben onları allaha havale ediyorum hıcbırsey evladımdan degerlı degıl en azından eşim arkamda🥰