turkansahin Bu aralar bebegimin tekmesini az hissediyorum neden acaba elimi koyduğum zaman hareket ettiğini hissediyorum boyle bisey yasayan var mi ?
fts01 turkansahin ben normal olduğunu düşünüyorum sonuçta hareket ediyo doktor da söyledi pozisyonuna bağlı hissetmeyebilirsin diye