Kızlar miniğimi 10haftalıkken kaybettim gelişimi 5,5haftada kaldığı için 18Şubatta kürtaj oldum,3.reglimi de oldum bitti 4.reglime 6gün var sancılarım başlayınca dayanamadım test yaptım
2.çizgi yok gibiydi ya da ben var gibi gördüm istediğim için sizce gebelik var mıdır
https://i.hizliresim.com/V9oROv.jpg