betulaslantass Merhaba kızlar bugün 14+6 olduk hamdolsun . Mide bulantılarından muzdariptim ağır geçiriyodum . Hafifler gibi oldu . Mutfağa girebiliyorum 😄 . Sorun şu ki diş etlerim şişiyor iltihap olmuş vitamin kullanamıyorum mide bulantımdan ötürü içim almıyor . Bu konuda doktoruna danışan var mı ? Bir de göbeğim acaip kaşınıyor kıpkırmızı yapıyorum 🤦🏽♀️ Bu cuma doktora gideceğim ama yaptığınız ve rahatladığınız bişey varsa bana da söyler misiniz ?? ❤️🌿
Ftmemne betulaslantass o diş etleri beni bitirdim artık. Dişçiye gideceğim çarem yok. Sirke ile gargara iyi geliyor. Doktor tuz ilede gargara yapabilirsin demişti. Vallahi hayattan soğutuyor insanı bende o derece
berjerdekikaolikalev betulaslantass Diş etlerin için ağrın varsa karanfil yapı . Birde ilerlemeden doktoruna söyle kullanabileceğin antibiyotik versin ben 32. Haftamdayım ve dişim de kırıldı ağrısından duramıyorum zobklaması cabası. Ve birley de yapılamıyor
Sinembuse betulaslantass ne yaparsan yap canim çatlamaya başladımı durduramiyosun malesef dış etlerine gelince de protontax al kullan faydasını görürsün.
Aselll1621 Diş etkeri konusunda tam bir fikrim yok ama bol bol kalsiyum içeren gıdalar yükleyebilirsin karnında büyüdüğü için kaşınıyor çok kaşıma Canım çatlıyor ve tırnak izlerin sonradan belli olur ben kaşıntı için mustela krem ve bebek yağı kullanıyorum. Her gün Bebek yağı ile o bölgeyi nemlendirirsen rahatlayabilirsin.
betulaslantass Aselll1621 bebek yağı kullanıyorum günde iki kez falan ama o yağlı haliyle bile kaşınıyor 😔 kaşıntı kremi soracağım artık doktora huylu gbi 😄 milletin önünde kaşınıyorum
betulaslantass Ftmemne mide bulantısından çok bişe yapamıyorum sirke kokusu zaten normaldede midemi kaldrıyo da tuzlu su deneyecem ❤️🙏🏼
Nurdanali berjerdekikaolikalev dün geceden beri diş ağrısı çekiyorum. Bütün gün uğraştım kadın doğum doktoru izin kağıdı ile üniversite hastanesininde tedavi yaptırdım
berjerdekikaolikalev Sinembuse Evet canım geldi çok rahatladım tam geçmedi ama en azından uyuyorum konuşuyorum yutkunuyorum şuan. İlk başta bu saydıklarımı yapamıyordum
berjerdekikaolikalev Sinembuse Düşük riski yüksek dedi. Kendi doktorum çok az narkozla yapılabilir diye not yazdı ama ben göze alamıyorum birşey olursa daha çok acı çekicem diye bekliyorum 🤷🏼♀️ Enfeksiyon geçerse bu kadar ağrıtmaz diye düşünüyorum
Sinembuse berjerdekikaolikalev anladım rabbim sabır versin canik cok zor ben ağlıyorum hep senin daha var allah kolaylık versin .
berjerdekikaolikalev Sinembuse Valla bende ağladım dayanamadığım için :/. Rabbim hepimize kolaylıklar nasib etsin canım 🙏🏻
Ftmemne Sinembuse yok dişim ağrımıyor. Sadece önce alt diş etlerin. Şiş kanıyor ara ara kriz gibi geliyor sızlıyor