sinanimm Mrb kizlar ben yedi aylik gebeyim besinci ayda goguslerim sisti ama simdi siskinlik falan yok mesela gogusu az sıkınca sivi geliyor korkuyorum sütüm olmasa boyle bi durum yasayan varmi. Ilk gebeligimde hic oyle olmamisti . Goguslerimde hic agirlik falan yok acaba son ayda duzelir mi sut girer mi
[silindi] sinanimm valla benimde çok sert değil yani bence herkesin farklı diye düşünüyorum. Ben sıkmıyorum hiç gelmedi bişey gelecek diye bi kural yok boşuna canını sıkma bence 🤗
Mom72626 sinanimm canım ben de 24 haftalık hamileyim benim sıvı gelmiyor ana göğüs ağrılarım sızlamalısı dindi şükür. Gece uyku uyuyamıyordum yanmasından sızlamasından alt tarafları çatladı öylece kaldı. Yumuşak artık ama büyüdü
sinanimm Denisss yok yok sıkmiyorum hic boyle yumsakti dedim bkyim icinde sivi da mi yok die bikere yptm
sinanimm Mom72626 hi evet benimkide yumusak ama agirlik yok aslinda esim iki defa dokundu acaba onun icin mi agirlik falan dindi die dusunuyorum
anapanda12 Göğüs ucuyla çokta uğraşma canım erken doğumu tetiklediğini okumuştum, bu haftalarda gelir ve her gebelik farklı geçer
sinanimm anapanda12 hayir hic dokunmuyorum uclara ama boyle yumusak lar die stres de yapiyirum kendime
Mom72626 sinanimm hayır canım demek ki büyüyeceği kadar büyüdü ilk zamanlar ağrıdan resmen ağlıyordum buza yatırsam anca yangını sönerdi şuan şükür sütyen takabiliyorum