Ozgeyusuf evet doktor bana öyle demişti ilk zamanlar adet olcaksın gibi kasılmalarınn olabilir diye
Benim de cok ağrılarım oldu 15. Haftaya giricem şimdilerde biraz azaldı
Doktor rahim büyüyor geriliyor kanaman yoksa sıkıntı yoktur demişti
İkili testte zaten tehlikeli bişi varsa cıkıyor
İçimizi ferah tutmamız gerekiyor maalesef arada evham gelse de 🙏🏻