Neseozkan
Kızlar dün akşam hastaneye gittim ağrılarım vardı kasık bölgemde aynı zamanda erken doğum riskim var nidicard magnezyum progestan kullanıyorum nst ye bağladılar ağrı çıktı çatı muayenesi yaptılar bol bir parmak açıklık var dediler. Bu ne demek 1 cm açılmamı oluyo ? Bir de benim gibi olup haftasında doğuran var mı ? Ya da erken doğuran ?