Trabzon yavaş enjekte et bir anda basma ozmn morarıyor bana bir kere ebe yaptı birde kanamadan hastanede yattın 2 gün ordada hemşire yaptı hep morarttılar enjeksiyonu yavaş yaparsan dik batırırsam morarmıyor benim etim çok narindir dokunsalar morarırım ona rağmen 10 tanesinden bir tanesi morarıyor anca güzelce alkolle ıslat iğneyi yapıncada pamuğu bir süre orda tutuyorum ben bastırmıyorum ama sadece üstünde tutuyorum allah yardımcımız olsun inşallah şifa olsun bebişlere