Hulya57 Selam anneler 30 haftalık hamileyim ve bebegimin başi üst sewiyede sinırdaymiş büyükmüş biraz daha önce başına gelen varmi böyle bişey çok endişeleniyorum beni Peritonolojiye gönderdi 29 mayısa gün verildi ve erken gelin işiniz uzun sürebilir dedi o bölümdeki hemşire tam olarak napıcaklar bilen varmi doktorum erken Doğumda olabilir dedi bi rAhatsiZlık warmi araştirilcak Doğum burda olsun dedi ki
Ysmnkrcy Hulya57 sezeryan oldum gayet güzeldi doktorlardan çok memnun kaldım spinal oldum sohbet ede ede handan doktordu çok sıcak kanlı biri oda da ben özel.oda tuttum geceliği 90 tl idi dolabı lavobasi vardı gayet güzeldi yani
Ysmnkrcy 4 sene oldu muaynehanesi evet pek güzel değil bir sürü stajer de oluyor bide kayıtta ki hemşire baya sertti hala o varsa pat güt saydiriyo du ben emcburiyetten gitmsitim ama doğum da memnun kaldim