Kuzumm39 Sinembuse hiç sorma mahvediyor insanı ne bişi yiyebiliyorsun ne konuşabiliyordum valla Doğumdan sonrada gidemeyebilirim sanırım emziremiycem diye aslında vicdan yapıyorum galiba ama şimdilik iyiyim çok şükür inşallah seninki de geçer
Sahreyldrm Sinembuse ayňen canım dis doktorunu aradım antibiyotik tedavisi uyguluyoruz hamileler için eger doğumdan sonra tekrar nuksederse o zaman müdahale ediyoruz demişti
Sinembuse Sahreyldrm Bende o yuzden gitmiyorum zaten gitsemde diyor ben sana antibiyotik vericek olsam dışını yaparım diyor acıyı cekmeyen çekenin halinden anlamıyor hiç.
Sahreyldrm Sinembuse doktorlara konuşmak çok kolay geliyor ya gerçekten hiç anlamıyorlar insanların halinden
Nslhn38 Sinembuse ben onla idare ediyorum valla bi parol icip bide onu çiğne dünya varmis dersin yutma ama